Czajnikus - 2008-03-30 09:43:46

Chciałbym żebysmy zebrali w tym wątku nasza spostrzeżenia co do rozwoju i maksymalizacji potencjału ekonomicznego naszych imperiów.

Na poczatek jedna prosta zasada: im szybciej masz nową kolonię tym lepiej.

Najważniejsze surowce to marmur, wino, potem siarka i kryształ.

Ta kolejność ma zastosowanie w modelu handlowym rozwoju, jest on najbardziej popularny i zalecany w pierwszych etapach gry.

Po założeniu drugiej kolonji zalecamy zmianę podejścia na militarne.
W tym podejsciu najważniejsza jest siarka, potem wino, marmur i kryształ.

Dopisujcie swoje uwagi a za jakiś czas będziemy mieć dobry podręcznik dla nowych członków.

hsalf - 2008-04-12 17:14:47

Dobrze jest zakładać nowe kolonie na już mocno rozwiniętej wispie , wtedy poziom rozwoju kopalni jest wysoki i można w nie długim czasie mieć dobry udój z kopalni z małym wkładem własnym. Nie zapominać o małych wpłatach na te kopalnie bo Ci którzy wpłacali wcześniej i dużo mogą nie być zadowoleni z pasożytnictwa.

hsalf - 2008-04-22 11:27:36

Ja chcę z innej beczki
Nasz sojusz spada na łeb na szyję w rankingu co oznacza że słabniemy
Moja propozycja jest taka zeby każdy zaprosił przynajmniej jednego gracza do wstapienia do nas co umocni nasz sojusz.
Wiem że zaglądają tu tylko trzy lub cztery osoby i to też trzeba zmienić
ogłosić forum jako obowiązkowe

simson1992 - 2008-04-23 21:30:56

racja... a ja mam takie troche głupie pytanie i troche nie do tego tematu... skąd te punkty w ogóle sie biorą? xD

tysia - 2008-04-23 23:07:28

Zgadzam się z hsalfem - nasz sojusz słabnie... Z tego co widzę Czajnikus jest inactive, Jepettoniemu też punktów nie przybywa... czyżby znudziła im się gra? Szkoda :(

www.rmp.pun.pl www.simsowo.pun.pl www.polskisupertruck.pun.pl www.narutooldwar.pun.pl www.mzklan.pun.pl